About Me

My photo
Segamat, Felda, Malaysia
" Ya Allah.. aku bukanlah hamba-MU yang TERBAIK...namun aku akan BERUSAHA .. untuk belajar menjadi insan yang LEBIH BAIK disisi-Mu Ya Allah... Redhailah aku untuk menuju jalan-MU Ya Allah..."T___T

haaaa....law nk bce2 je la ek...tp jgn cube2 maki2, kecoh2, umpat2
n seangkatan dengannye...xbek taw,dose...
ni blog aida yg punyer so suke aty aida la nk tulis pe...=)
law korg ase nk comment2 la ye...xkcah pun..heee
thanks pde yg sudi bace....

Friday, February 4, 2011

emmmmmmmmmmm

Mengapa kau pergi
Disaat daku mulai mencintaimu
Berharap engkau menjadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi 2x
Disaat kau tingalkan diriku pergi
Tak pernah ada yg menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu 
Dtg n temui aku 
Kan ku katakn padamu aku sgt mencintai dirimu

: By dandali

lagu ni tgh famous kt fcebook n d klngn org brcnta... ak prnh bg lgu ni kt ssorg..emmm.. mngkin dye pn igt lgu ni...
lgu ni bkn la entry tuk aku mnaip mlm ni... ak trkng kn ssorg yg da lukakn aty ak... wlupn di sudut aty ak msh mhu kn dye... so lgu ni khs utk dye... mmng ssh nk lpekn ssuatu yg pnh kte thu tntg dye.. wlupn bru je knl.. tah la...mcm2 aku pk.. cme yg ak xleyh trime..knp hdir insan lain swktu aku ng dye tgh bhgia... sdeyh sgt ble ade owg ptg line aku.. emmm... xpelh..mngkin ade hikmah suma ni brlku... ak pgng kte2 dye,,law ade jodoh x kmne.. so, ak serhkn pda ilahi utk mnentukn jodoh aku.. ak pn xnk mnghrp pape.. ak cme mmpu brdoa smoga dye bhagia dgn plihan dye.. 
cmeee...ak rindukn suasana Fb aku yg lps..ade nye dye utk mng'like' status ak...skrg dye da pegi jauh.. jauh dr aku.. da ssh nk tgk dye like status aku...n aptah lg nk tgk dye komen status aku.. sgt sedih... mngkin ade slh aku n mngkin bkn aku yg dye cri... arhhhhh.... bia la dlu kot... mls nk pk tntg dye... lg d pk lg srbut ase.. law ade jodoh ketemu la kmi nt.. bsabar aida..sabar...
cuti pn da nk abes ni...emm... xpuas ase..sbb cti dgn asgmnt...

go baby..go.......
ak nk cbe hdp sndr nk jauh dr dye... mngkin cre nie je yg blh wt ak lpe tntg dye...
yup...go aida go....

No comments:

Post a Comment