About Me

My photo
Segamat, Felda, Malaysia
" Ya Allah.. aku bukanlah hamba-MU yang TERBAIK...namun aku akan BERUSAHA .. untuk belajar menjadi insan yang LEBIH BAIK disisi-Mu Ya Allah... Redhailah aku untuk menuju jalan-MU Ya Allah..."T___T

haaaa....law nk bce2 je la ek...tp jgn cube2 maki2, kecoh2, umpat2
n seangkatan dengannye...xbek taw,dose...
ni blog aida yg punyer so suke aty aida la nk tulis pe...=)
law korg ase nk comment2 la ye...xkcah pun..heee
thanks pde yg sudi bace....

Saturday, February 19, 2011

18FEB2001

hari yg memalukan aku..hahaha...tp mmng best gle lah... time  tu aku nk blik dr delima(pust koko) sdg jln2 ak nmpk bus dtg..pe lg, ak kjar la tkt bus tu tgl ak dn rkan2.. dlm keadaan yg klam kabut aku brjln dgn lju nyer smbil mmndg kwn2 ku kt blkang..jln pnyer jln cm ne tah aku leyh plk tersepk besi...waaaaa.. malu amt..aku jth teraungkur kt tepi bus...malu kot...da la rmai laki..mmg gler la.... da lme x jth blh plak aku jth kt ctu.... ari ni mmg ari gmbira dlm kngn memalukn..hahahaha.. pas jth tu aku naik bas n mnju ker sek7.. mkn KFC ngn kwn.... tp mmng sngal la kjadian siang td... malu gler... slmt la ade kwn2, law sorg td mmg ngis la....

No comments:

Post a Comment