About Me

My photo
Segamat, Felda, Malaysia
" Ya Allah.. aku bukanlah hamba-MU yang TERBAIK...namun aku akan BERUSAHA .. untuk belajar menjadi insan yang LEBIH BAIK disisi-Mu Ya Allah... Redhailah aku untuk menuju jalan-MU Ya Allah..."T___T

haaaa....law nk bce2 je la ek...tp jgn cube2 maki2, kecoh2, umpat2
n seangkatan dengannye...xbek taw,dose...
ni blog aida yg punyer so suke aty aida la nk tulis pe...=)
law korg ase nk comment2 la ye...xkcah pun..heee
thanks pde yg sudi bace....

Friday, January 28, 2011

cuti untuk asgment

emmmmm....cuti da bermula...nme je cuti..tp agmnt berguni..huhhhh....mmn xdpt rhat cm ni... untuk clss BTP aku kne pg pjbt mjlis daerh/pmbdran... pergh...maleh nyer la nk kne mngadap mke2 org krjaan ni..skli dpt yg smbng nanya je la... pape pn usaha tu pntg....caiyok beteh...

ade lg asngmnt....studio project, ctu, bell, byk ag kjer...adoiii.. bak kte prof.Z "org rye korg pn nk rye wt pe.. studnt kne ade kjer..law blh xyh blk kmpng pn.ciap kn projek studio"..haaaaa.....tdk aku kne blk nk jmp mk aku...

terime la knyataan sbgi studnt yg akn pnuh kn mse dgn asgment.......

2 comments: