About Me

My photo
Segamat, Felda, Malaysia
" Ya Allah.. aku bukanlah hamba-MU yang TERBAIK...namun aku akan BERUSAHA .. untuk belajar menjadi insan yang LEBIH BAIK disisi-Mu Ya Allah... Redhailah aku untuk menuju jalan-MU Ya Allah..."T___T

haaaa....law nk bce2 je la ek...tp jgn cube2 maki2, kecoh2, umpat2
n seangkatan dengannye...xbek taw,dose...
ni blog aida yg punyer so suke aty aida la nk tulis pe...=)
law korg ase nk comment2 la ye...xkcah pun..heee
thanks pde yg sudi bace....

Sunday, February 20, 2011

1 hari dalam sejarah hidup aku...

ari ni...aku ngn kwan da rancang nak g KL beli cmre....skali mlm tu ak tdo lmbt...kul3.30 ak tdo...romate ak pn sme... tup,tup,tup ak tgk jm 9.18...mmng dsyt la.... ak tpon suma kwn2..dorg pn tdo ag..hahaha...saing r ktorg nie.... last2 cancel la g KL...aku ajk Fieqa teman g PKNS jer... pnt gler  mrayap ari ni searian.. tp yg xkeyh lpe nyer.... aku dpt beli DSLR D3100 yg aku immpikan selma ni... bia la mahal pn asalkn puas aty...  waaa...sejrah dlm hdup tuee.....harga dye RM2149+eksesori=RM2220... xpe la...skali dlm hdp kn..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment