About Me

My photo
Segamat, Felda, Malaysia
" Ya Allah.. aku bukanlah hamba-MU yang TERBAIK...namun aku akan BERUSAHA .. untuk belajar menjadi insan yang LEBIH BAIK disisi-Mu Ya Allah... Redhailah aku untuk menuju jalan-MU Ya Allah..."T___T

haaaa....law nk bce2 je la ek...tp jgn cube2 maki2, kecoh2, umpat2
n seangkatan dengannye...xbek taw,dose...
ni blog aida yg punyer so suke aty aida la nk tulis pe...=)
law korg ase nk comment2 la ye...xkcah pun..heee
thanks pde yg sudi bace....

Friday, January 28, 2011

26JANUARI2011

time ni aku da pn berumo 21thn l hari 22 jam...terase tua r gak an..hahahaha...cpt je mse berlalu... mse aku form 1 aku trbyg2 lme lg laa aku nk mncpi umo 21...now, aku da capai pn...yaa,21.. aku da dpt ko.....emmm...trikh keramat aku, 26JAN2011...  not bad la dr thn2 lpas.. cume yg aku xleyh lpe..aku dmam ble birthday aku tbe...yg teruknyer siap hilng suara ag tu..adus..tragis kot... smpi skrg sore aku msh serk2 bash..ala ella taw..hahaha... blh la karok lgu Pengemis Cinta la ni kn "suka dan duka silih berganting, byg drimu mnghilng kini" cewahh... over la plk kn..

plg best..org 1st yg wish mlm tu...jeng.jeng.jeng..mst my loving mother.... i love u mom.. mnitis siot air mte aku.. mlm tu aku n my sweetgulr wat keje colurng kt kls brsme clssmate yg lain.. rmai gk la... kul 12 studio kcoh skjp..mmg meriah..syok abeh..thanks kwn2...kul 12 tu jgk abg angkt ksygn aku ADAM&JEF (bkn nme sbnr) wish bday aku..aku syg drg mcm abg aku sndr...dorg je yg phm aku cm ne..wlupn x smpi bthn ktorg knl..haa...siap rhsia ak pn dorg smpan taw..mmng xdpt d nafikn btpa stia nyer dorg kt adk dorg ni..kah3..law drg bce ni mst trkmbg2...hahahae

tppppppppppppp....aku tringt smeone... xkn dye lpe bday aku???lngsng x msj pape...sdh nyer...emm...time rpt pjak smut pn x mti...ble da brjauhhn lngsng x ingt..tu ke syg yg pnh dye lpzkn 3thn yg dlu... mmng ptot pn ktorg brpsah...dye lngsng xhrgai aku...emmm...pape pn aku dokn dye bhgia smpai akhir hayt... dye pn mngkin da de pnggnti..n kne ingt trikh lain plak..x kn nk ingt trikh aku je kan3x..

emmm...tp aku trkilan.. aku trtnggu2 wish dr sorg ni... emm.tah la..aku  pn da mls nk pk..bnda da lps kot... aku je yg beria.. trse cm brtpuk sblh tgn lak.. emm..sbor je la kn...

lastly, hepy bday tuk diri aku sndiri..moga jd insn brguna yg mngnng jsa mk ayh suatu ari nt. insyallah...

No comments:

Post a Comment