About Me

My photo
Segamat, Felda, Malaysia
" Ya Allah.. aku bukanlah hamba-MU yang TERBAIK...namun aku akan BERUSAHA .. untuk belajar menjadi insan yang LEBIH BAIK disisi-Mu Ya Allah... Redhailah aku untuk menuju jalan-MU Ya Allah..."T___T

haaaa....law nk bce2 je la ek...tp jgn cube2 maki2, kecoh2, umpat2
n seangkatan dengannye...xbek taw,dose...
ni blog aida yg punyer so suke aty aida la nk tulis pe...=)
law korg ase nk comment2 la ye...xkcah pun..heee
thanks pde yg sudi bace....

Friday, January 28, 2011

yeahhh..

now...i have r new life as student. yeah...student!!! bermula thun 2011...... aku daahh di gelar sbagai pelajar U... angan2 aku 14thn yg lpas da jd kenyatan...aku kne motivatekn diri dlm mngharungi khdupn kt uitm ni... bidg perncngan bandr dn wilayah ni bkn prkra yg mudh dlm hdp aku..sngat mncbar... tp ni mse dpn aku..aku kne brusha demi ibu bpa ku..bab bercnta!!..postpone lu la kot..hahaha... sngt byk dugaan.. yg plg pntg FUCK kjutn budya..aku nk jd ank yg knng ibu bpa..tp law sft boros mmng xleyh fuck la..hhahah.. itu da trmktub dlm undg2 dri  ak wlupn kdg2 kne gak brjimt dn mngikt prut... da 3mngu aku kt sni..trse cm da lme tglkn kmpng n fmily... waaa...sgt rndu sme mk n abh..wait me, tomorow i'ill back...... kat cni aku  dpt kwn baru yg sgt comel.. dak JB...emm blh dktakn 1 kple gk ng aku...cme dye ni trlalu 'klam Kbut' khdpn dye sntiasa bz..aku pn xthu ape yg d bz kn sgt..nk kte dye bz body..x jgk..dye baik.. ntah la..kdng aku pn x phm.. yg pntg dye sgt baik.. sllu bntu aku..n then jd cermin khdpn aku..THanks Allah kurniakn aku seorg shbt yg secomel dye..  kmi byk prsamaan dr segi kluargaan..ksukaan..sattus...n prngai..nme pn ade sket prsmaan smpikn dak kls keliru nk pnngil kmi..hahaha.. cme yg mmbezakn kmi... aku sorg yg cool n dye sorg yg cpt gelabah(ayt paan aku ciplak jp).. love you gurl..arap kte kekal slme nye... n d antara kmi ade sorg shbt lg..not bad la...cme prgai dye je kmi xleyh msk...kdng trse gak dgn prtuturn dye..tp tu bkn la sbb tuk kmi x bkwn..kmi ttp kwn for ever n ever...3 serangkai...huhuhu

No comments:

Post a Comment