About Me

My photo
Segamat, Felda, Malaysia
" Ya Allah.. aku bukanlah hamba-MU yang TERBAIK...namun aku akan BERUSAHA .. untuk belajar menjadi insan yang LEBIH BAIK disisi-Mu Ya Allah... Redhailah aku untuk menuju jalan-MU Ya Allah..."T___T

haaaa....law nk bce2 je la ek...tp jgn cube2 maki2, kecoh2, umpat2
n seangkatan dengannye...xbek taw,dose...
ni blog aida yg punyer so suke aty aida la nk tulis pe...=)
law korg ase nk comment2 la ye...xkcah pun..heee
thanks pde yg sudi bace....

Monday, October 17, 2011

perasaanku..

dear... knp ek aku x cemburu langsung dgn tindkan kau.. malahan aku berterima kasih kau wat macam tu.. thanks sedarkan aku segalanyer.. kalau x jd mcm nih mst aku still dgn ego aku.. dri sndri aku pn x psti dgn aty aku sblm nih... tp skrg aku dah sdr cmburu tuh x bwk erti pape.. prktaaan "kita pts" xdpt slsaikan mslh dan ego akn musnahkan sume hrapan.. yeah, aku sdr silap aku.. andai dapt undur semula..emmm.. tp x mungkin suma tuh akn terjadi.. kau makin bhgia skrg.. congrate dear.. maaf x pnh bg syuman mcm tuh slme kte brsme dlu.. aku dan dye jauh beza.. dye blh bhgiakn kau.. aku trime sume tuh.. mse msh pnjg tuk aku lalui.. aku truskn hdp nih dgn sbar.. walau hakikatnyer aku amt merindui kau.. pergilah syg.. pergi ubati aty mu yg lara itu.. bhagialah dgn si dia.. aku setia menunggu mu di sini.. kembali lah setelah kau merindui aku.. aku akn menanti dan sedia memaafkan mu.. apalh sgt slh mu d bndingkan dgn ego ku ini.... di kesempatan ini, aku akan buktikan yg aku akan brjaya walaupun kau toada di sisi.. menjadi perancg bndar yang berjaya adlah cita2 ju kini.. doakn kejayaan aku syang...

pergi lah syg..bebas bersama dia.. aku xkan mencemburui mu.. pergi lah mencari ketenangan.. aku yakin kau akan kembali suatu ari nanti.. aku percya takdir tuhan.. Tuhan maha besar.. Tuhan maha adil.. ya, tuhan akan menyatukan kita walau ape pun cara.. aku yakin itu... sayang.. maafkan aku segalanya.. aku merindui mu selamanya....

No comments:

Post a Comment